Առավելագույն պաշտպանության համար նավթային ընկերություններից շատերն ասում են, որ յուղը փոխեք յուրաքանչյուր 7,500 կմ կամ երեքից վեց ամիսը մեկ՝ անկախ նրանից, թե ինչ տեսակի վարում եք:
Նոր շարժիչը քիչ մաշվածությամբ կամ առանց մաշվածության, հավանաբար, կարող է հաղթահարել 15000 կմ յուղի փոփոխությունը: Բայց քանի որ շարժիչը կիլոմետրեր է կուտակում, այն ավելի շատ չայրված վառելիք է թափում բեռնախցիկի մեջ, ինչը նոսրացնում է յուղը: Սա հանգեցնում է նավթի քայքայման: Այսպիսով, եթե յուղը բավականաչափ հաճախ չի փոխվում, դուք կարող եք առաջանալ արագացված մաշվածության և դրա հետ կապված շարժիչի բոլոր խնդիրների հետ (գործունակության և վառելիքի խնայողության կորուստ, արտանետումների և նավթի սպառման ավելացում):
Յուղի կանոնավոր փոփոխությունները, որպես կանխարգելիչ սպասարկման մաս, էժան ապահովագրություն են շարժիչի մաշվածությունից և երկարաժամկետ հեռանկարում միշտ կխնայի ձեզ գումար, եթե մեքենան պահեք ավելի քան երեք կամ չորս տարի:
ԻՍԿ յուղի զտիչի մասին ?
Մեքենաների սեփականության և պահպանման ծախսերը նվազեցնելու համար շատ ավտոարտադրողներ ասում են, որ յուղի ֆիլտրը պետք է փոխարինվի միայն յուղի յուրաքանչյուր այլ փոփոխության ժամանակ: Մեխանիկներից շատերը ձեզ կասեն, որ սա կեղծ տնտեսություն է:
Այսօր շարժիչների մեծ մասի յուղի ֆիլտրերը կրճատվել են՝ խնայելու քաշը, ծախսերը և տարածությունը: «Ստանդարտ» քառակուսի չափսի ֆիլտրը, որը ժամանակին սովորական էր շարժիչների մեծ մասի համար, փոխարինվել է պինտի չափի (կամ ավելի փոքր) ֆիլտրով: Պարտադիր չէ, որ հրթիռային գիտնական լինեք՝ պարզելու համար, որ ավելի փոքր զտիչն ունի ավելի քիչ ընդհանուր զտիչ հզորություն: Այնուամենայնիվ, փոքր զտիչները պետք է համապատասխան լինեն 7500 կմ յուղի փոփոխման միջակայքերի համար, բայց կարող են սպառվել յուղի երկրորդ փոխումից շատ առաջ՝ 10,000 կամ 20,000 կմ հեռավորության վրա: Հետևաբար, խորհուրդ է տրվում յուղի ֆիլտրի փոխարինումը ամեն անգամ, երբ յուղը փոխվում է: